RS132_OSL_solution_3803_W-Article_1140x600.jpg

The Solution valt in de prijzen

The Solution™ heeft de publieksprijs voor beste collageen gewonnen tijdens de Deense Costume Awards 2020. Vorig jaar won het product nog de prijs voor het Beste Anti-age Voedingssupplement van het Jaar in de Tsjechische Harper's Bazaar in 2019.

Sinds The Solution in 2017 op de markt kwam, heeft het indruk gemaakt in het buitenland en veel internationale aandacht gekregen. Het schoonheidsproduct van Oslo Skin Lab, dat tot nu toe in zeven landen verkrijgbaar is, is genomineerd voor een aantal awards en sleepte ook al vier internationale onderscheidingen - twee maal een eerste plaats en twee tweede plaatsen - in de wacht.

Tijdens de jaarlijkse Anti-Aging Awards van de Tsjechische Harper's Bazaar in 2019 won het Noorse product de prijs voor het Beste Anti-age Voedingssupplement. De jury bestond uit de beautyredacteuren van het tijdschrift, die het product zelf hadden getest. Reden voor de overwinning was het feit dat de inname van het collageenpoeder een merkbaar effect heeft en dat het zo gemakkelijk in gebruik is.

In 2019 won The Solution ook twee zilveren awards bij de Scandinavische Global Makeup Awards, in de categorieën Best Luxury Skincare Brand en Best Anti-Aging Product. Naast deze genoemde prijzen werd The Solution twee jaar op rij genomineerd voor Product van het Jaar in de categorie Inner Beauty bij de Deense Beauty Awards in 2018 en 2019.

In thuisland Noorwegen is The Solution voor de Costume Awards 2020 genomineerd in de categorie Beste Huidverzorgingsmerk van het Jaar. De prijsuitreiking, die op 7 mei zou plaatsvinden, is tijdelijk uitgesteld vanwege het coronavirus. Daarnaast is The Solution eerste geworden in de categorie Collegen bij de Deense Costume Awards 2020.

Oprichtster Cecilie Nordstrøm is erg blij dat het product zoveel positieve aandacht krijgt, ook buiten Noorwegen. Haar basisidee is altijd geweest dat schoonheid van binnenuit komt en dat je je huid niet alleen van buitenaf verzorgt. “Alle nominaties en prijzen bevestigen dat huidverzorging van binnenuit een stijgende trend is. Maar bovenal dat inname van ons product zichtbare resultaten oplevert, zoals de onderzoeken aantonen”, aldus Cecilie.